Art Technical Support

 

ART FAQ

Tarvitset tavallisen laajakaistayhteyden, joka on yhteydessä 2,4 GHz:n reitittimeen / langattomaan liitäntäpisteeseen. Tämä on tavallinen kokoonpano useissa kodeissa. Cube/Orb ei tällä hetkellä tue 5 GHz:n reitittimiä / langattomia liitäntäpisteitä.

Täysin ladattu akku tarjoaa enintään 10 tuntia toistoa 50 %:n äänenvoimakkuudella.

Cuben/Orbin mukana tulee 12 V DC virtalähde. Vaihtoehtoisesti virransyöttöön voidaan käyttää uudelleenladattavaa akkua (saatavana erikseen).

Tivoli Audio Wireless App -sovellus on saatavana sekä Applen App Storessa että Google Play -sovelluskaupassa.

Sovellus tukee Spotify-, Deezer-, Tidal- ja TuneIn-palveluja. Myös muut musiikkipalvelut ovat käytettävissä, mutta niitä pitää käyttää Bluetoothin ja WLAN-yhteyttä hyödyntävän Bluetoothin välityksellä. Katso lisätietoja online-käyttöoppaan kappaleesta "WLAN-yhteyttä hyödyntävä Bluetooth".

Puiset osat tulisi puhdistaa kuivalla liinalla. Kangas voidaan puhdistaa teippiharjalla.

Voit käyttää Tivoli-sovelluksen TuneIn-radiopalvelua. Voit käyttää mitä tahansa radiosovellusta laitteessasi ja luoda yhteyden kaiuttimeesi Bluetoothin välityksellä. Voit käyttää myös ConX-palveluamme, jolla virtautat radion alkuperäisestä Tivoli Audio -tuotteestasi tai mistä tahansa radion sisältävästä audiotuotteesta. Katso lisätietoja ConX-pikaoppaasta tai online-käyttöoppaasta.

Voit toistaa musiikkia Cubessasi/Orbissasi virtauttamalla musiikkia langattomassa verkossa Tivoli-sovelluksen välityksellä, muodostamalla laiteparin Cuben/Orbin kanssa Bluetoothin välityksellä tai käyttämällä kaiuttimen takapaneelin AUX-lisälaiteliitäntää. Katso lisätietoja pikaoppaasta tai online-käyttöoppaasta.

Kyllä, mutta WiFi-signaalin voimakkuus ja suoratoistoteho voivat vaihdella verkkoa käyttävien laitteiden määrän mukaan.

Voit! Lähteitä voi olla yhtä monta kuin kauittimia. Jokainen ryhmä voi toistaa eri lähdettä, jos haluat sitä.

Voit!  Kun olet asettanut kaikki halutut Cubet/Orbit langattomaan verkkoosi, voit yhdistää kaiuttimet. Nämä kaiuttimet muodostavat yhdessä ryhmän, ja voit toistaa niissä musiikkia samanaikaisesti. Katso lisätietoja pikaoppaasta ja online-käyttöoppaasta.

Tivoli Audio -sovellus on toistaiseksi optimoitu vain matkapuhelimen ja tabletin käyttöä varten. Tämä voi kuitenkin muuttua myöhemmin. Voit kuitenkin luoda yhteyden Bluetoothia tai AUX-porttia käyttämällä.

Voit! Käyttämällä uutta ConXia voit muuttaa haluamasi Tivoli Audio -tuotteen WiFi-kaiuttimeksi. Sen jälkeen tuote voidaan yhdistää langattomasti Cube/Orb-järjestelmääsi.

ART Troubleshooting

Lisää Cuben/Orbin äänenvoimakkuutta kaiuttimen takapaneelin äänenvoimakkuuspainikkeilla.  Voit säätää äänenvoimakkuutta myös Tivoli-sovelluksesta. Tarkista seuraavaksi median äänenvoimakkuus puhelimessasi. Varmista, että se on päällä ja yritä lisätä äänenvoimakkuutta. Varmista, että mikään esine ei kosketa Cuben/Orbin yläpintaa laitteen kosketusherkällä alueella, jolloin toisto voi keskeytyä. Keskeytä audiolähde ja käynnistä toisto uudestaan, sillä langattomassa verkossa voi olla ongelmia, jotka vaikuttavat kaikkiin laitteisiin.

Ei hätää!  Aseta Cubesi/Orbisi Bluetooth-tilaan. Parita medialaitteesi Cuben/Orbin kanssa Bluetoothin välityksellä. Jos haluat kuunnella musiikkia useammasta kuin yhdestä kaiuttimesta, käytä WLAN-yhteyttä hyödyntävää Bluetoothia.

Varmista, että langattomassa liitäntäpisteessäsi tai reitittimessäsi on virta ja yhteys internetiin. Varmista, että langattoman verkon taajuusalueasetuksena on 2,4 GHz. ART-järjestelmä ei tue 5 GHz:n taajuusaluetta. Varmista, että kaiutin on yhdistetty langattomaan verkkoosi. Sulje Tivoli-sovellus ja avaa se sitten uudestaan.  Langattoman verkon tulisi nyt näkyä.

Tarkista balanssi avaamalla Tivoli-sovellus, paina "Group" ja "Speakers". Valitse parhaillaan käyttämäsi kaiutin (kaiuttimet). Jos käytät vain yhtä kaiutinta, varmista että kaiutin on asetettu stereolle. Jos käytät kahta kaiutinta, varmista että niiden äänenvoimakkuustasot ovat samat ja että kumpikin on asetettu stereolle tai vasemmaksi ja oikeaksi, mikäli kuuntelet niitä stereoparina. Jos käytät useampaa kuin kahta kaiutinta, varmista että kaikki vasemmat ja oikeat kaiuttimet on asetettu pareiksi (että sinulla ei esimerkiksi ole kahta vasenta ja yhtä oikeaa kaiutinta).

Palauta tehdasasetukset. Pidä kaiuttimen SETUP- ja PARTY MODE -painikkeita samanaikaisesti alaspainettuina kolmen sekunnin ajan. LED-valo muuttuu punaiseksi.  Paina virtapainiketta. Kaiutin on nyt palautettu tehdasasetuksiin. Jos kaiutin ei vieläkään vastaa, irrota virtalähde (akku tai verkkolaite) ja liitä se sitten uudestaan.

Kaiutin ei saa kunnolla yhteyttä verkkoon, jota varten se on asetettu. Tarkista, että verkko on yhä käytössä. Jos verkko on yhä käytössä, kytke kaiutin päältä ja takaisin päälle. Jos tämä ei auta, palauta tehdasasetukset (pitämällä painikkeita SETUP ja PARTY MODE alaspainettuina kolmen sekunnin ajan) ja toista kaiuttimen asetusprosessi.

Kaiutinta ei ole asetettu langatonta verkkoa varten ja se on asetustilassa. Katso asetusohjeita joko pikaoppaasta tai online-käyttöoppaasta.

Kaiutin on Bluetooth-laiteparin muodostamistilassa. Katso ohjeita Bluetooth-laiteparin muodostamisesta pikaoppaasta tai online-käyttöoppaasta.

Jos et vielä ole asentanut Tivoli Wireless App -sovellusta iOS- tai Android-laitteeseesi, tee se nyt ja liitä kaiuttimesi WiFi-verkkoosi. (Katso ohjeita käyttöoppaasta, jos et ole aivan varma siitä, miten tämä tulee tehdä).

  1. Avaa Tivoli Audio Wireless App -sovellus.
  2. Paina painiketta "Configure" (määritys).
  3. Valitse kaiutin, jonka haluat päivittää.
  4. Paina painiketta "Check Version" (version tarkistus).
  5. Paina painiketta "Upgrade" (päivitys).

Sovellus lataa ohjelmistopäivityksen ja asentaa sen. Tämä kestää 5 -10 minuuttia.

Älä kytke laitetta pois päältä päivitysprosessin aikana.

Toista tämä menettely jokaiselle kaiuttimelle.

Varmista, että kaiuttimen takapaneelin LED-valo palaa vihreänä. Kytke kaiutin pois päältä painamalla takapaneelin virtapainiketta, kunnes LED-valo muuttuu punaiseksi, ja kytke sitten kaiuttimet takaisin päälle painamalla virtapainiketta uudestaan. Käynnistä sovellus uudelleen. Kun kaiuttimen LED-valo palaa taas vihreänä, katso näkyvätkö kaiuttimet "Play New" -näytössä.  Jos LED-valo vilkkuu vihreänä, katso vianmäärityksen kohdat 1 ja 2.

Varmista, että käyttämäsi tili on Spotify Premium -tili. Katso lisätietoja kaiuttimesi mukana toimitetusta Spotify Connect -oppaasta tai verkkosivulta Spotify.com. Jos käyttämäsi tili on Spotify Premium -tili, varmista että kaiutin on yhdistetty langattomaan verkkoosi ja käynnistä Spotify-sovellus uudelleen.

Avaa Spotify-sovellus.  Jatka musiikin toistamista ja napauta samalla sovelluksen alareunasta kohtaa, jossa lukee "Available Devices" (käytettävissä olevat laitteet). Valitse listasta Tivoli Cuben/Orbin/ryhmän pääkaiutin, jolloin ääni kytkeytyy Tivoli-järjestelmään. Katso lisätietoja kaiuttimesi mukana toimitetusta Spotify Connect -oppaasta sekä Cuben/Orbin pikaoppaasta ja online-käyttöoppaasta.

Tukivideot

Näin liität ART-kaiuttimesi

 

Apua musiikin toistamiseen ART-kaiutinten kautta

 
Yhteystiedot
Huollon tarpeessa?
Saat henkilökohtaista palvelua asiakaspalvelutiimiltämme numerossa 0800-915-795 tai sähköpostiosoitteessa mail@tivoliaudio.fi.

Hienosäädä täydellinen äänentoisto