Toimituskäytäntö


  • Tilaukset toimitetaan Hollannissa sijaitsevasta varastosta Hollannin postilaitoksen (Post NL) kautta.
  • Useimmat ma–pe ennen klo 13 tehdyt Internet-tilaukset käsitellään ja vahvistetaan samana päivänä.
  • Huomaa, että klo 13 jälkeen ma–pe tehtyjä tilauksia ei välttämättä käsitellä ja vahvisteta kuin vasta seuraavana arkipäivänä. Perjantaina klo 13 jälkeen tehdyt tilaukset käsitellään ja vahvistetaan seuraavana maanantaina.  Viralliset vapaapäivät, lauantait ja sunnuntait eivät ole arkipäiviä.
  • Lauantaina tai sunnuntaina tehdyt tilaukset käsitellään ja vahvistetaan maanantaina (useimmat tilaukset myös toimitetaan maanantaina). 
  • Tilausten hyväksyntä, tuotteen saatavuuden vahvistus ja toimituksen seurantatiedot lähetetään sähköpostilla tilauksen käsittelemisen jälkeen.
  • Tilaus voidaan hyväksyä vasta, kun tilaus on toimitettu. Me ilmoitamme asiakkaille sähköpostilla, kun tilaus on hyväksytty.
  • Suurista, liian suurista ja useisiin paketteihin pakatuista tuotteista voidaan periä lisätoimitusmaksu. Asiakkaalle ilmoitetaan mahdolliset lisätoimitusmaksut ennen tilauksen lopullista käsittelyä ja toimitusta, jotta asiakas voi perua tai muuttaa tilaustaan, mikäli hän ei halua maksaa mitään lisämaksuja.
  • Kaikki luottokortit tarkistetaan ennen toimitusta. Joissain tapauksissa tämä voi siirtää toimituksen ilmoitettua toimituspäivää myöhäisemmäksi.

Oletko yritysasiakas? Ota silloin yhteys asiakaspalveluumme ennen tilaamista.

Ennakoidut toimitusajat


  • Kaikkien toimitusten arvioidaan kestävän 5–7 arkipäivää. 
  • Toimitusaikoja ei kuitenkaan voida taata.
  • Toimitusta vastaan voidaan vaatia allekirjoitus.
  • Kuljettajat eivät saa jättää paketteja asiakkaille ilman allekirjoitusta, joten asiakkaan on järjestettävä joku vastaanottamaan ja allekirjoittamaan paketti.