Takuu

Tivoli Audio valmistaa tuotteensa erittäin korkeita standardeja noudattaen; siksi voimme olla varmoja, että tuotteemme suoriutuvat hyvin. Niinpä myönnämme tuotteillemme valmistus- ja materiaalivikoja koskevan takuun alkuperäiselle tuotteen omistajalle yhden vuoden ajaksi alkuperäisestä ostohetkestä lukien. 

Tämä takuu ei koske vahinkoja, jotka ovat aiheutuneet seuraavista: virheellinen asennus, viallinen oheislaite, muokkaukset, luvaton korjaus, kuljetusvaurio tai kuljetuksessa häviäminen, väärinkäyttö, onnettomuudet, käyttö virheellisellä jännite- tai virta-arvolla, salamanisku tai muut luonnonesteet, normaali kuluminen, kaupallinen käyttö tai ostaminen valtuuttamattomilta jälleenmyyjiltä. Takuun voimassa ollessa käyttäjää voidaan pyytää todistamaan takuuhuoltoa varten, että tuote ostettiin valtuutetulta jälleenmyyjältä. Mikäli tuote on huollettava, ennen tuotteen palauttamista PITÄÄ ottaa yhteyttä jälleenmyyjään tai  Tivoli Audioon. 

Tätä takuuta ei voi siirtää. Tivoli Audio ei maksa mitään korvausta ajan menetyksestä, ylimääräisestä vaivasta, tuotteen käytön estymisestä tai tämän tuotteen aiheuttamista vaurioista. Tämä takuu antaa ostajalle nimenomaiset lailliset oikeudet. Ostajalla voi olla kuitenkin myös muita oikeuksia, jotka vaihtelevat valtioittain. Tiettyjen valtioiden lainsäädäntö ei salli epäsuoria takuita koskevia rajoituksia tai tuottamuksellisten vahinkojen poissulkemista, joten nämä rajoitukset eivät välttämättä koske ostajaa.

Tuotteiden palautus- ja vaihtokäytäntoö

Mikäli sattuisi käymään niin ikävästi, että tuotteessamme on jokin ongelma, ota välittömästi yhteyttä meihin soittamalla numeroon 0800 915 795, niin saat meiltä palautusluvan numeron. Pidä tuotteen numero, ongelman kuvaus ja sarjanumero valmiina. Kaikkiin palautuksiin on merkittävä kuljetuspaketin ulkopuolelle selvästi palautusluvan numero. Me joko korjaamme tai vaihdamme tuotteen sen mukaan, kumman parhaaksi näemme.

Jos haluat palauttaa tuotteen ja pyytää sen hyvittämistä, se on tehtävä 30 päivän kuluessa alkuperäisestä ostopäivästä. Soita maksuttomaan palvelunumeroomme (0800 915 795) ja ilmoita tilausnumerosi ja sarjanumerosi, jotta voimme ilmoittaa palautuslupasi numeron ja palautusosoitteen, jotka tarvitaan palautuksen käsittelemiseksi ajoissa. Olet asiakkaana itse vastuussa palautustoimituksesta. Jottei palautuksesta veloiteta asiakkaalta mitään lisämaksuja, kaikkiin palautuksiin ja tuotevaihtoihin on sisällytettävä mukaan alkuperäinen pakkausmateriaali, tuotteen laatikko ja kaikki mahdolliset varusteet, joita voivat olla virtasovittimet, virtajohdot, kauko-ohjain, antenni, liitosjohdot, syöttökortit ja ohjekirjat.

Hyvitykset maksetaan alkuperäisen oston tehneelle luottokortille, ja ne tilitetään yleensä niin, että hyvitys näkyy seuraavalla tai sitä seuraavalla kortin tiliotteella. Jos tilaus tehtiin käyttämällä sekkiä tai maksumääräystä, hyvitys maksetaan sekillä.